SESAR: новий конкурс із бюджетом в 38,5 млн. євро

30 квітня 2019 був опублікований новий конкурс спільної ініціативи “SESAR”, яка координує європейські дослідження в галузі управління повітряним рухом (Air Traffic Management, ATM).

Завдання нового конкурсу з бюджетом в 38,5 млн. Євро – розробка і впровадження інноваційних ідей для перетворення управління повітряним рухом в Європі за рахунок залучення широкого кола експертів в самих різних галузях. Детально ознайомитися з топіки конкурсу можна по посиланню .

31 топік конкурсу об’єднані в 2 ключових напрямки:

  • ATM excellent science & outreach : вивчення можливостей застосування нових технологій, методів і концепцій, розроблених в інших галузях науки техніки, в контексті АТМ для вирішення стратегічних завдань ініціативи “SESAR”.
  • ATM application-oriented research : розробка і вдосконалення нових концепції АТМ до рівня технологічної готовності достатнього для досвідченого впровадження та валідації в рамках ініціативи “SESAR”.

Якщо Ви є фахівцем в області АТМ, інформаційно-комунікаційних технологій, автоматизації, безпеки, метеорології, поведінкової економіки і т.д., рекомендуємо Вам ознайомитися з повним описом нового конкурсу ініціативи “SESAR” в цьому  офіційному документі .

СПІЛЬНІ ДАНІ ОГОЛОШЕНЬ:

  • Тип дії (проекту): Research and Innovation action (RIA)
  • Програма: Горизонт 2020
  • Дата відкриття оголошення: 30 квітня 2019
  • Модель прийняття заявки: одноетапна
  • Термін подання заявки: 29 серпня 2019 17:00:00 за Брюселем

СПИСОК ОГОЛОШЕНЬ:

  1. Digitalisation and Automation principles for ATM SESAR-ER4-01-2019
  2. Cognitive Support SESAR-ER4-02-2019
  3. Complexity and Data Science for ATM Performance SESAR-ER4-03-2019
  4. Digital Information Management SESAR-ER4-04-2019
  5. Environment and Meteorology for ATM SESAR-ER4-05-2019
  6. Safety and Resilience SESAR-ER4-06-2019
  7. Accelerating Change in ATM SESAR-ER4-07-2019
  8. Behavioural Economics in ATM SESAR-ER4-08-2019
  9. Legal and Regulatory Challenges of Higher Levels of Automation SESAR-ER4-09-2019
  10. ATM Role in Intermodal Transport SESAR-ER4-10-2019
  11. CNS for ATM SESAR-ER4-11-2019
  12. Automation of Airport Operations SESAR-ER4-12-2019
  13. Innovation in Airport Operation SESAR-ER4-13-2019
  14. Meteorology at Airports SESAR-ER4-14-2019
  15. Increased Levels of Automation for the ATM Network SESAR-ER4-15-2019
  16. Innovation in Network Management SESAR-ER4-16-2019
  17. Network Capacity Increase from Fully Dynamic Airspace SESAR-ER4-17-2019
  18. Automation and CWP SESAR-ER4-18-2019
  19. Enabling Performance by Innovation in Air Traffic Services SESAR-ER4-19-2019
  20. ADSB-in applications SESAR-ER4-20-2019
  21. Long-term Evolution of Air/Ground Synchronisation SESAR-ER4-21-2019
  22. Digital Evolution of Separation Minima in En-route and TMA SESAR-ER4-22-2019
  23. Increased Capacity for High Density operations by Evolution of Controller/Pilot communication SESAR-ER4-23-2019
  24. Innovation in CNS to enable Digitalised Operations SESAR-ER4-24-2019
  25. Measuring and Managing ATM Performance SESAR-ER4-25-2019
  26. ATM Validation for a Digitalised ATM SESAR-ER4-26-2019
  27. Future ATM Architecture SESAR-ER4-27-2019
  28. Control of IFR RPAS in the TMA SESAR-ER4-28-2019
  29. Remain Well Clear for IFR RPAS Integration in Class D-G Airspace SESAR-ER4-29-2019
  30. RPAS for Manned Flight Contingency Management SESAR-ER4-30-2019
  31. U-space SESAR-ER4-31-2019
t_NAUНовина