Clean Sky 2: новий конкурс та інформаційний день

Найбільша європейська авіаційна ініціатива Clean Sky 2 планує відкрити 7-й конкурс проектних заявок (CFP07) на початку листопада 2017 року.

Попередній перелік проектних пропозицій 7-го конкурсу та їх опис доступні за тут.

30 листопада 2017 зацікавлені запрошуються до участі в Інформаційному дні, присвяченому 7-ому конкурсу. Інформаційний день буде організований ініціативою Clean Sky 2 у Брюсселі (Бельгія).

Ця подія надасть можливість учасникам заходу зустрітися та обмінятися ідеями з лідерами ініціативи Clean Sky 2.

Більш детальна інформація доступна на сайті.

Нижче наданий повний перелік тем 7-го конкурсу з попередньо визначеними використаними у назвах проектних пропозицій скороченнями.

Скорочення, використані у назвах проектних пропозицій

AFP Automated fiber placement
ALM Actuator line model
CALPHAD Computer Coupling of Phase Diagrams and Thermochemistry
CSA Coordination and support action
ECS Environmental control system
ESIF European structural and investment funds
FMS Functional Movement Systems
FOD Foreign Object Debris
HIP Hot Isostatic Pressing
HPC High-performance computing
HTP Horizontal Tail Plane
HVDC High-voltage direct current
IAPD Innovative Aircraft Platforms Demonstrator
IP Intermediate pressure
ITD Integrated Technology Demonstrator
MW Мega Watt
PHP Pulsating Heat Pipe
RTM Resin Transfer Moulding
SAT Static Air Temperature
SHM Structural Health Monitoring
TE Technology Evaluator
UHBR Ultra High Bypass Ratio

Перелік проектних пропозицій Clean Sky 2

Синергія з ESIF (пересікається з CSA)

  1. Комунікація та мережа регіональної аеронавтичної екосистеми

Великий пасажирський літак IAPD

  1. Інноваційний дизайн для надійної та легкої потужної коробки передач з планетарними підшипниками
  2. Наступне покоління крил з турбіною низького тиску на основі ALM
  3. Попередня оптимізація аеродинаміки кабіни літака
  4. Вимірювання тріщин поверхні на реальних літальних апаратах та вимірювання тиску на основі волоконно-оптичних приладів для застосування в повітряних судах
  5. Новітній привід механічного від’єднання для вбудованих машин на постійному магніті
  6. Розширене виробництво електричних машин у МВт діапазоні потужності для аерокосмічних застосувань
  7. Розробка енергетичних електронних технологій для аерокосмічних застосувань > 1кВ
  8. Моделювання та характеризація пульсуючої теплової труби (PHP)
  9. Система швидкого відключення
  10. Інтеграція каналів високої продуктивності
  11. Інтелектуальний силовий модуль
  12. Розробка повнорозмірної автоматизованої установки для фюзеляжних поздовжніх і кругових стиків (з’єднань)
  13. Розробка інтелектуальних датчиків для виявлення когнітивних станів людини для реалізації в середовищі кабіни
  14. Інноваційні методи перевірки та інструменти для FMS

IADP для регіональної авіації

  1. Повномасштабні інноваційні композитні рами та кріплення для фюзеляжа регіонального літака
  2. Повномасштабні інноваційні композитні двері, елементи та субструктури від демонстратора фюзеляжу регіонального літака
  3. Повномасштабні інноваційні комбіновані віконні рами від демонстратора фюзеляжу регіонального літака
  4. Повномасштабні інноваційні композитні труби та підлогові решітки для вантажів від демонстратора фюзеляжу регіонального літака
  5. Інноваційна мережа первинної та вторинної електророзподільної мережі для регіональних аукціонів
  6. Технологічна готовність на операційному рівні до виробництва добавок у первинній структурі та великих компонентах

IADP швидкого Rotorcraft

  1. Повномасштабна високошвидкісна аеродинамічна характеристика цивільного нахильного ротора
  2. Інноваційні методики (системи) флотації для нахилу ротора

ITD корпусу літака

  1. Завершити та вдосконалити виробництво та приладобудування моделі ламінарного крила реактивного літального апарату (LSBJ)
  2. Оцінка переваг інноваційних концепцій ламінарної кабіни літака та HTP, встановлених на реактивний літальний апарат
  3. Прототип інструментарію для виготовлення композитної жорсткої панелі для нижнього крила реактивного літального апарату
  4. Концепція гнучкого інструменту RTM для композитів з можливістю регулюваної зворотної пружності
  5. Розробка виготовлення аерокосмічних компонентів і конструкцій на базі інноваційного алюмінієво наповнюваного дроту
  6. Розробка екологічно чистої селективної зачистки для зовнішніх поверхонь конструкцій планера
  7. Виробництво та випробування гібридних салонів літаків
  8. Легка сертифікована структура планерних каркасів через поєднання високопродуктивних матеріалів
  9. Гелікоптерна вуглецева композитна платформа двигуна
  10. Інноваційні та гнучки пілотні заводські засоби для високоінтегрованої інфузії AFP у конструкцію крила, спрямовані на виробництво літаючої демонстраційної моделі
  11. Пломби для FTB2 крила з додатковими технологіями виробництва
  12. Теплопровідне покриття, що забезпечує самообмеження енергії нагріву на певному рівні температури
  13. Розвиток інтегрованих методів тестування
  14. Тести та моделювання для характеристики надійності та витривалості оптоелектронних приемопередавачів для оптичних SHM систем
  15. Оптимізація гібридного приєднання (Refill Friction Stir Spot Welding + adhesive bond) для підвищення механічних властивостей та захисту від корозії з’єднаь [SAT]
  16. Проривна концепція дизайну і технології для інноваційної конфігурації інтер’єру салону регіонального літака

ITD двигунів

  1. Покращення високошвидкісних характеристик турбін низького тиску шляхом зменшення вторинних ефектів
  2. Обробка та моделювання зубчастих поверхонь
  3. Конструкція та випробування підшипників коробки передач
  4. Новітні технології для створення акустичних вентиляторних рам для забезпечення UHBR
  5. Композитний процес моделювання та загальний вигляд, RTM інструмент для створення складної геометрії
  6. Інноваційні технології обробки потоків HPC: проектування та експериментальна перевірка з використанням передових методів вимірювання
  7. Характеристика опору лопаток турбіни TiAl до удару
  8. Чисельне та експериментальне дослідження високошвидкісних компресорів радіального потоку
  9. Нестаціонарний датчик тиску для високого тиску та високотемпературного середовища
  10. Експериментальне дослідження аеродинамічних та теплопередаючих властивостей турбінної рами та сопла нового покоління
  11. Оцінка дизайну повітряних суден і шуму для регіонального застосування
  12. Оптимізація баз даних TiAl CALPHAD відповідних систем матеріалів
  13. Прогноз викидів для турбовентиляторів з дуже великим обхідним відношенням
  14. Нові підшипники
  15. Розробка та перевірка методу порошкового HIP на виготовлення корпусу UltraFan® демонстраційної турбіни середнього тиску із високотемпературного матеріалу, що дозволяє підвищити продуктивність при значно менших витратах та впливі на навколишнє середовище

ITD системи

  1. Розробка системи спостереження за поглядом ока та рухами пілота в середині кабіни
  2. Застосування методів машинного навчання для посилення бази даних експлуатаційних характеристик літальних апаратів та полегшення завдань оптимізації місії
  3. Датчик виявлення перешкод для покращання модульного спостереження активної перевірки траєкторій
  4. Розробка компонентів радіолокації на частоті 94 ГГц (W-діапазону)
  5. Покращена технологія вимірювання навантаження для аерокосмічних застосувань
  6. Розробка нового резервного блоку електроніки для Smart Inceptor
  7. Ергономічний ефект та нові функції, викликані інтеграцією активних агрегатів у кабінах
  8. Розробка літієвої батареї високої напруги
  9. Розробка електричного роз’єму з низькою силою вставлення / витягування
  10. Розробка методології та інструментів на основі передових статистичних даних, що застосовуються для аналізу електромагнітної сумісності кабельних джгутів в галузі аеронавтики
  11. Розробка простих та високопотужних HVDC оптимізованих запобіжників
  12. Розробка високотемпературної HVDC шини
  13. Якість повітря та комфорт пасажира
  14. Розробка пристрою захисту від зовнішніх предметів (FOD), застосованого до електричного вхідного отвору забору свіжого повітря ECS
  15. Електро-механічний привід гальма для малих літаків [SAT]
  16. Розробка цифрового інтегрованого багатофункціонального зонду для вимірювання повітряних даних [SAT]
  17. Супер гідрофобне та ерозійно-стійке покриття для турбінного прокручування та випускної труби
  18. Моделювання місії літаків: наземні та польові операції

Оцінювач технологій (поперечна зона)

  1. Дифузійна модель TE Технології

 

Ще інновини

Source ncp.khai.edu
Написати нам

[recaptcha]

×


×


 

×
Долучись та пошир власну інформацію на сайті www.prof.nau.edu.ua

Якщо Ви бажаєте долучити свою інформацію на сайт проектного офісу НАУ, зробити це дуже просто. За допомогою Доданих форм, Ви можете долучити власну інформацію з чотирьох напрямків:

Форми складаються з декількох розділів, кожен з яких має мінімально обов’язкові та довільні поля для внесення даних. Після Заповнення обраної форми та мінімальної модерації з боку команди NAUPROF Ваша інформація буде оприлюднена у вигляді допису на відповідній сторінці сайту.

Просто оберіть бажану форму серед  запропонованих

Teams

Teammate

Concluded

Portfolio

×