Відділ управління інноваційними проектами освіти НАУ

Студентство за Цифровий Університет

СПРАВА ДОПОМОГИ ПОТОПАЮЧИМ
— СПРАВА РУК САМИХ ПОТОПАЮЧИХ
Ільф і Петров, “Дванадцять стільців”

Днями група активних студентів НАУ (Developer Student Club NAU) запустила опитування стосовно актуальних і затребуваних сервісів для студентства і викладачів.

Студенти вважають:

“Саме тому не варто витрачати час. Необхідно брати справу в свої руки, збиратись силами та починати рух. Для цього нам потрібні ініціативні, амбіційні та вмілі студенти (не обов’язково весь набір).

Представляємо вашій увазі ініціативу “Цифровий університет”, мета якого започаткувати розробку і підтримку низки затребуваних ІТ-орієнтованих сервісів для двох основних спільнот університету: студентів і викладачів.

Найближчим часом буде створено відкритий проект у системі Freedcamp, де можна буде прослідкувати ідеї проекту, поставлені завдання та їх прогрес.”

Ними попередньо було відібрано 9 сервісів, докладніше описаних https://telegra.ph/Vstup-do-golosuvannya-01-29. У Телеграм чаті Developer Student Club NAU о 15:18 29.1.2021 стартувало анонімне рейтингове голосування під назвою “Які, на вашу думку, найбільш пріоритетні сервіси?”. Веб-адреса голосування: https://t.me/dsc_nau/46).

Станом на 8:00 2.2.2021 голосування переглянуло 3352 відвідувачів, з них взяло участь у голосуванні – 958.

Підсумок голосування, а саме відсоток голосів, відданих за той чи інший сервіс, відсортованих у зменшуваному порядку представлений на графіку нижче:

Замість висновку

Це не перша спроба в Університеті взяти осяяну вершину автоматизації сервісів, конче потрібних як студентству і викладачам, так і, зрештою, адміністрації. Але поки що всі спроби закінчувались нічим.

Багато людей можуть пригадати, як гарні блискучі ініціативи ув’язали і зрештою згасали у нетрях неповороткої громіздкої бюрократичної машини державної установи. Так, окремі розробки окремих ентузіастів доходили до реалізації, але згодом не отримували сталого статусу через відсутність технічної підтримки і розвитку.

Чого чекати цього разу? Які уроки врахувати на початку чергової хвилі, щоб не потрапити у ту ж пастку?

Підтримка ініціативи адміністрацією Університету безумовно потрібна як на рівні “політичному” (те, що називають “політичною волею”), так і на організаційному. Першу складову залишимо в стороні, через відсутність реального впливу на неї.

Щодо другої, то тут необхідно досягнути взаємодії з тими підрозділами Університету, від яких залежить реалізація окремих сервісів у таких питаннях:

  • пріоритети: оприлюднення власного бачення пріоритетів стосовно базових сервісів і узгодження із пріоритетами, висловленими спільнотою студентів і викладачів;
  • безпека: оприлюднення вимог до кібербезпеки в університетському ІТ-просторі;
  • технології: вимоги до стеку технологій і ІТ платформ, що можуть бути використані під час розробки окремих сервісів;
  • ресурси: надання мінімально необхідних ресурсів (дискового простору, віртуальних серверів, API тощо) для груп розробників;
  • координація: сприяння і участь у створенні докладнішого плану запровадження окремих сервісів та координаційного органу з його реалізації.

Читати ще на тему:

Написати нам

[recaptcha]

×


×


 

×
Долучись та пошир власну інформацію на сайті www.prof.nau.edu.ua

Якщо Ви бажаєте долучити свою інформацію на сайт проектного офісу НАУ, зробити це дуже просто. За допомогою Доданих форм, Ви можете долучити власну інформацію з чотирьох напрямків:

Форми складаються з декількох розділів, кожен з яких має мінімально обов’язкові та довільні поля для внесення даних. Після Заповнення обраної форми та мінімальної модерації з боку команди NAUPROF Ваша інформація буде оприлюднена у вигляді допису на відповідній сторінці сайту.

Просто оберіть бажану форму серед  запропонованих

Teams

Teammate

Concluded

Portfolio

×
Сheck
×